- צור תמונת רקע מותאמת אישית, חזותית משכנעת עבור הערוץ.
- למלא בערוץ פרטים אישיים.
- לשתף את הקהל בהרגשות, לשאול שאלות, לספר סיפור שיוצר סולידריות, לתת לקהל הרגשה שהם משפיעים, זה יוצר חיבור למוצר.
- כדאי לעצב "תמונה באנר" בחלק העליון של הדף.
- כדאי לבחור איזה קישורים להציג. כדאי לחשוב על עיצוב נכון של השטח הזה כדי להשיג את מירב הקליקים (למשל, רשימות השמעה, להירשם, פייסבוק, טוויטר). קישורים בדף באנר זה יכולים לקשר מחוץ לערוץ על מנת לקדם את האתר הראשי.
לנצל את 250*300 קופסת מיתוג אשר ממוקמת בצד השמאלי התחתון.
Metadata / אופטימיזציה
תחת הגדרות ערוץ , תייג את דף הערוץ שלך עם מילות מפתח מותאמות אישית.
השתמש במילות מפתח ושיטות להשגת אופטימיזציה של ערוץ לחיפוש בעת כתיבת התיאור ערוץ הפרופיל, ערוץ מידע אחרים.
ניווט ומודולים
העלה את התוכן הנכון וארגן אותו בצורה הטובה ביותר לקהל המסוים שלך. הגדרת רשימות השמעה (פלייליסט) לפי נושאים.
קבע את המצגת הטובה ביותר של התוכן בערוץ (ההעלאות ו פלייליסטים).
הפעל את "ערוצים נוספים" מודול כדי לקדם תוכן אחר או ערוצים בנושא.
האם Metadata חשובים עבור אופטימיזציה של ערוץ?
חשוב לכתוב כותרות, תגיות ותיאורים המאפשרים למשתמשים למצוא את הערוץ שלך דרך מנועי החיפוש.
כדאי לשלב את מילות המפתח עם שם הערוץ/ השם שלך/ שם המוצר.