לינקדאין, הרשת ה-חברתית ל- עסקים עם למעלה מ-100 מליון חברים במעל ל-200 מדינות, היא הרשת העסקית היעילה ביותר להגדלת מכירות ולמיצוב הארגון והעסק שלך בתחום בניית לידים ולקוחות חדשים להגדלת המכירות בארגון שלך
הרשת מאפשרת למשתמשיה ליצור פרופיל אישי בו הם יכולים להציג את ניסיונם המקצועי וליצור קשרים עם משתמשים אחרים על מנת לקדם קשרים מקצועיים או עסקיים, לגייס עובדים ולמצוא אפשרויות העסקה או שותפויות עסקיות. בפרופיל המשתמש ניתן להציג ידע, ניסיון, כישורים ויכולות מקצועיים על ידי סיכומים תמציתיים של המשרות בהן מועסק והועסק המשתמש, תיאור התמחויות מקצועיות, רקע לימודי והישגים בלימודים, והצגת המלצות מעסיק.
- אנחנו נעזור לך ונשים את החברה שלך עם כל השירותים והמוצרים ברשת
- מיתוג החברה שלך בפני קהל היעד הרלוונטי בישראל ובעיקר בעולם
- בניית תוכנית ושותפים בישראל ובעולם
- בניית רשת מפיצים עולמית
- כיצד תוכל לקדם את המוצרים שלך בעמוד החברה החדש של לינקדאין
פרופיל אישי
בכדי להרחיב את מעגל המקושרים של כל משתמש ולהעצים את הפוטנציאל שבקשרים מקצועיים קשרי המשתמשים בלינקדאין מדורגים לפי קירבה. דירוג זה מאפשר למשתמשים לבסס קשרים חדשים עם משתמשים שאינם מקושרים אליהם ישירות.
יישומים
משתמשים יכולים להיעזר ביישומים המוצעים בלינקדאין על מנת לחלוק מידע ולשתף פעולה עם אחד או יותר מהחברים המקושרים אליהם. בעזרת יישומים אלה ניתן להציג מצגות, לאחסן מסמכים, לדון על נושאים או פרויקטים משותפים, לקשר לבלוגים כדי להציג עדכונים, לאתר עמיתים באזור איתם אפשר להיפגש, ולעניין את המשתמשים המקושרים ברשימת ספרים אותם המשתמש קורא.
קבוצות
קבוצות בלינקדאין מורכבות מקהילות משתמשים בעלי מכנה משותף מקצועי או עסקי כלשהו כגון עניין, מטרה, השתייכות או התנסות. הקבוצות מאופיינות לפי קטגוריות של ארגון, קשר מקצועי, בוגרי מוסד להשכלה גבוהה, ומשתתפי כנס. משתמשים יכולים ליצור קבוצות או להצטרף לקבוצות קיימות. הקבוצות בלינקדאין מאפשרות לקהילות חבריה לפתח דיונים, לשתף רעיונות, לפרסם הודעות וכיוצא בזה. כל קבוצה משמשת כפורום כך שכל משתמש בקבוצה מסוימת יכול ליצור קשרים עם משתמשים אחרים השייכים לאותה קבוצה, לפרסם הודעות או להגיב עליהם, לשאול ולהשיב על שאלות. הודעות ושאלות המתפרסמות בקבוצה נשלחות בדוא"ל לכל משתמשי הקבוצה, בהתאם להגדרות המשתמש, כדי להתעדכן ביעילות רבה יותר.
השימוש באתר למטרות העסקה
מכיוון שבלינקדאין קיים שוק של מחפשי עבודה ושל מחפשי קידום מקצועי חברות השמה ואנשי משאבי אנוש נעזרים בלינקדאין כדי לגייס עובדים. הקבוצות הן אחת הדרכים לפרסום מודעות דרושים אך פניות נעשות גם באופן אישי למשתמשים המתאימים לעבודה מסוימת. היות שבלינקדאין המשתמשים מקושרים אחד לשני בדרגות קירבה שונות מגייסים יכולים לפנות למועמדים פוטנציאליים בהיקף רחב, אותם הם יכולים למצוא דרך מקושרים ישירים או דרך חיפוש באתר.
גם מחפשי עבודה חדשה משתמשים בלינקדאין לצורך העניין. האתר מאפשר למשתמשים לשווק את עצמם בעיני המגייסים. בפרופיל האישי עצמו ניתן להציג כישורים והישגים אך גם השתתפות פעילה בקבוצות ויצירת רשת מקושרים ענפה תורמים לשיווק האישי.